Сервисен деск на Царинската управа
Царинската управа обезбедува континуирана поддршка на надворешните корисници на системите од еЦарина (СОЦДАД, НКТС, ИТО и ЕКСИМ) преку Сервисниот деск на Царинската управа.
За да ги користите услугите на Сервисниот деск потребно е претходно да се регистрирате на телефон +389 2 3293 916 или +389 70 327 886.
Вработените во Сервисниот деск се одговорни за навремено и професионално одговарање на кориснички прашања и решавање на апликативни и технички проблеми со кои се соочуваат корисниците при спроведување на царинските постапки.
Корисничката поддршка е обезбедена континуирано 24/7 преку следната електронска пошта и телефонски броеви:
Поддршка од Секторот за ИКТ:
Поддршка од Дежурниот царински центар:
- Работно време од 00:00 – 24:00 ч.
- E-mail: servicedesk@customs.gov.mk
- Телефон: +389 2 3293 972
- Телефон: +389 2 3293 967
- Мобилен: +389 71 248 156